סדנאות ניהול ממשקים בארגון

סדנת ניהול ממשקים לימור רביד
לימור רביד
לימור רביד

יועצת ארגונית, בעלים

סדנת ניהול ממשקים גשר למצוינות ארגונית

בעולם הארגוני הדינמי של היום, אחד הגורמים להצלחה הוא היכולת לנהל ממשקים באופן יעיל ולקדם שיתוף פעולה בין כל חלקי הארגון. הסדנה לניהול ממשקים פנים ארגוניים מיועדת בדיוק לכך – להסיר חסמים בין גורמים שונים בארגון, להעצים את העובדים ולספק להם את הכלים הנחוצים לשיפור התקשורת, תיאום ושיתוף הפעולה הבין-מחלקתי ובכך להביא לניהול ממשקים אפקטיבי.

ניהול ממשקים הוא היכולת לנהל קשרים ותהליכי עבודה בין יחידות שונות בתוך הארגון. מדובר במיומנות קריטית למנהלים ולעובדים בכל הדרגים, שכן שיתוף פעולה מוצלח בין מחלקות שונות הוא מפתח לשיפור ביצועים, הגברת החדשנות והגדלת שביעות הרצון של הלקוחות והעובדים כאחד.

כאשר ממשקים לא מתפקדים כראוי, הארגון סובל מחוסר יעילות, כפילויות מיותרות, בזבוז משאבים, חוסר שקיפות ואיבוד מידע חיוני. לעומת זאת, ניהול ממשקים נכון מוביל לתיאום טוב יותר, קבלת החלטות מושכלת, חלוקת אחריות ברורה וחיסכון בעלויות.

מטרות הסדנה

 

  1. שיפור תקשורת בין-מחלקתית: בסדנה ניתן כלים לתקשורת אפקטיבית ושקופה בין יחידות הארגון ובתוך היחידות עצמן.
  2. פיתוח מיומנויות תיאום: בסדנה ניתן כלים לחיזוק היכולת לתאם ולתזמן פעילויות בין מחלקות שונות למען מימוש מטרות הארגון.
  3. בניית תרבות של שיתוף פעולה: הסדנה מעודדת יחסים מבוססי אמון וכבוד הדדי בין עובדים ומנהלים ובניית תרבות של שיתוף פעולה בין יחידים ובין מחלקות.
  4. זיהוי וניהול קונפליקטים:  בסדנה נלמד גישות וטכניקות לפתרון קונפליקטים בצורה בונה ומועילה.

בין הנושאים בהם עוסקת הסדנה

  • זיהוי ממשקים קריטיים וניתוחם
  • טכניקות לתקשורת בין-אישית ובין-צוותית אפקטיבית
  • כלים לפתרון קונפליקטים וניהול מחלוקות
  • מיפוי ותיעדוף צרכים ומטרות של גורמים שונים בארגון
  • כלים וטכניקות לניהול ממשקים מיטבי
  • יצירת מנגנונים לשיתוף מידע וקבלת החלטות משותפת
  • סימולציות ותרגילים קבוצתיים
  • מודלים תיאורטים לניהול ממשקים

מיתרונות הסדנה

גישה חוצת ארגון –  התייחסות לממשקים ברמות השונות של הארגון בין מחלקות, בין אנשים בתוך מחלקה ועוד

שילוב של תיאוריה וכלים יישומיים לעבודה השוטפת מאפשר הבנה לצד הטמעה של הכלים.

התאמה למציאות הארגונית ומצבי הדוגמא הרלוונטיים לכל ארגון וארגון

העצמת עובדים ומנהלים – פיתוח מיומנויות קריטיות להצלחה בסביבה ארגונית מורכבת.

הגברת היעילות הארגונית –  שיפור התיאום והתקשורת הבין-מחלקתית תורם להגברת היעילות והאפקטיביות.

הפחתת קונפליקטים –  זיהוי וניהול קונפליקטים בצורה בונה ומועילה.

קידום תרבות של שיתוף פעולה –  בניית סביבה ארגונית המעודדת שיתוף פעולה וחדשנות.

ישנה אפשרות לתהליך ארגוני שכולל הטמעה לטווח ארוך להשגת שינוי ארגוני משמעותי

 

התוצאות המצופות

  • שיפור משמעותי בתיאום בין יחידות.
  • תקשורת יעילה יותר וזרימת מידע חלקה.
  • ירידה בטעויות ועיכובים.
  • קבלת החלטות מהירה ואיכותית יותר.
  • שיפור במוטיבציה ובתחושת השייכות של העובדים.
  • הגברת היעילות והפריון.
  • השגת יעדים עסקיים בצורה טובה יותר.

אם גם בארגון שלכם :

ישנם קשיים בתיאום בין יחידות שונות בארגון,

תהליכים נתקעים בגלל בעיות בתקשורת,

ואם גם אתם רוצים לשפר את היעילות וההישגים של הארגון כולו

 

זה הזמן להעניק לעובדים שלכם את הכלים להצלחה בניהול ממשקים ולהצעיד את הארגון שלכם קדימה. צרו קשר לקביעת מועד לסדנה הבאה.

יחד מגשרים על פערים ארגוניים ופועלים לניהול ממשקים אפקטיבי

Zoom in HR symbol - לימור רביד

להזמנת סדנה

אנחנו כאן לרשותכם

סדנאות נוספות

לוח חזון תוצר של סדנת צילום וניהול - לימור רביד

סדנאות צילום וניהול Zoom in

כשניהול וצילום נפגשים בסדנה במציאות העסקית המשתנה והמורכבת, כלים מעולם הצילום מסייעים להצלחה העסקית: ההבנה כי בידנו האפשרות לשים את הפוקוס על נושאים מסוימים ובכך

קרא עוד
סדנאות לאנשי מילואים - לימור רביד

סדנאות לאנשי מילואים

שיבת המילואמינקים סדנאות לאנשי המילואים עוסקות בדילמות של החזרה לעבודה של אנשי ונשות המילואים היא אתגר עבור שני הצדדים, העובד והארגון. מצד אחד הארגון המתין

קרא עוד
דילוג לתוכן